07/05/2014

Aforizmi Ninusa Nestorovića (1)

Narednih nedelja i meseci (da ne preterujem unapred sa godinama) na ovom blogu moći ćete da čitate i sjajne aforizme Ninusa Nestorovića. Novu rubriku ne otvaram zato što je Ninus moj prijatelj i komšija iz Limanskog trougla, već zato što je zaista vrh vrhova među srpskim aforističarima!

Ninus Nestorović je rođen 1965. godine u Smederevskoj Palanci, živi u Novom Sadu, a radi kao carinski inspektor u Paraćinu. Član je Društva književnika Vojvodine, gde je i predsednik sekcije humorista i satiričara. Objavio je četiri knjige aforizama: "Izgužvane misli", "Sizife, Srbine", "Neraskidiva veza", "Vojna tajna". Novosadsku aforističku scenu, koju decenijama čine veoma kreativni autori, predstavio je kroz antologijsku knjigu "Pečat vremena". Dobitnik je Vibove nagrade, Zlatne kacige na Međunarodnom festivalu humora i satire u Kruševcu, prve i druge nagrade na Čivijadi u Šapcu, nagrade za najboljeg aforističara na crnogorskom festivalu humora i satire u Danilovgradu, kao i nagrade "Dimitrije Frušić", koju dodeljuje Društvo novinara Vojvodine.

Pošto Ninusovi aforizmi pogađaju "u sridu", to sam odlučio da i njegove odabrane radove dajem usred srede. Evo 10 komada za početak:  

- Lekaru obavezno ponesite poklon. Ne zaboravite: "Vaše zdravlje je u vašim rukama"! 
 
- Beba je sve manje, ali to nije razlog da se u Srbiji ne čuje plač!
  
- Čitav život se svodi na šest minuta. Na tvojih pet i na minut ćutanja.

- Između psa i gazde postoji neraskidiva veza. Lanac!

- Ostao sam u Srbiji iz patriotskih razloga. Nisam imao kud!

- Tukli su me u policiji iako sam nevin. Tada sam uvideo koliko nepravda može da boli!

- Naši penzioneri iako nemaju para za meso, mleko, lekove, vole svoju državu. Ona ih hlebom hrani!

- Komšiji je žena trudna. Svi se radujemo!

- Na izborima nema fer-pleja. Ne treba mešati sport i politiku!

- Nova vlast se razlikuje od stare. Ne znam po čemu, ali se razlikuje!

4 comments:

  1. Ovo su zbilja vrhunski aforizmi. Oduševljen sam!

    ReplyDelete
  2. Ninus je kao mladić bio talentovan i za druge stvari, pa da se posvetio više njima, postigao bi sigurno i tamo sjajne rezultate. Recimo, igrao je izvanredno mali fudbal, sa repertoarom driblinga i finti poput Brazilaca. Mada znam da postoje razlike u toj vrsti fudbala sa onim na velikom travnatom terenu, nije mi do dan-danas jasno kako nije napravio barem prvoligašku karijeru, a ja sam mislio da će on biti as reprezentacije.

    Zanimljivo da je objavio i neke enigmatske radove, ali na kraju je pronašao sebe u aforizmima i tu nema šta da se priča, dela dovoljno govore kakav je vrhunski majstor.

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/5/14 00:11

    Hvala Zorane na lepim recima. Igrao sam prvu ligu, ali malog fudbala... za klubove malog fudbala Tango i Tara iz Novog Sada,a nastupao sam i za klub malog fudbala Kompred iz Tuzle (prvak i viceprvak Jugoslavije u malom fudbalu)...

    Ninus Nestorovic

    ReplyDelete
  4. Hvala na dopuni. Nisam znao tačno da kažem za koje klubove si igrao, pa je ostalo samo na tome da si sjajan igrač malog fudbala.

    ReplyDelete